Tervis

Madala kalorsusega maistvad sojatooted aitavad püsida vormis ning samas pakuvad kehale vajalikus koguses proteiini ning olulisi toitaineid. Soja sisaldab endas suurel hulkal vajalikku taimset proteiini olles samas madala rasvasisaldusega ja kolesteroolivaba. Sojas on palju vajalikke mineraalaineid nagu kaltsium , magneesium ja potassium ning rikkalikult A ja D vitamiini.

Uuringud näitavad, et sojatarbimine aitab vähendada luuhõrenemist, ennetada südamehaigusi ja vähki ning suurendab vaimset võimekust!

Inimestele, kes ei söö loomset valku või kannatavad laktoositalumatuse all, on soja asendamatu toiduaine. Samas pakub ta maitsvat ja tervisikku alternatiivi kõigile terviseteadlikele inimestele.

Artiklid

Saavuta ideaalne kehakaal
Sojatooted annavad vähem kaloreid ja rasva kui loomsed alternatiivid. Samas on nad tervisliku proteiini allikaks ning ei sisalda kolesterooli. Seega tarbides  sojatooteid, vähendate ..
Loe edasi
Paranda vaimseid võimeid
Viimased uuringud näitavad, et sojatarbimine aitab tõhustada aju funktsioone. Naiste seas läbiviidud uuringud  tõestavad et sojas leiduvad isoflavoonid aitavad parandada lühimälu ning ..
Loe edasi
Tugevda luid
Vanusega kaasnevat luuhõrenemist ehk osteoporoosi esineb massiliselt. Selle vältimiseks soovitatakse tarbida rohkelt kaltsiumi ja D-vitamiini rikkaid toiduaineid, mis samas on madala ..
Loe edasi
Enneta südemehaigusi
Erinevalt teistest proteiinirikastest toiduainetest, on sojas minimaalselt küllastunud rasvhappeid. Küllastunud rasvade tarbimine on aga üks suurimaid südamehaiguste riskitegureid.  ..
Loe edasi
Enneta rinnavähki
Aina suurem osa uuringutest väidab, et sojatarbimine aitab ennetada rinnavähki. Rinnavähki haigestunud 5000 hiinlanna seas 2009. aastal läbi viidud uuring näitas, et suurem ..
Loe edasi